Aktuálity a novinky O nás Kontakt

Servis měřicí techniky

Společnost Blue Panther je smluvním autorizovaným servisním střediskem. Již od roku 1993.

Provádíme záruční i pozáruční opravy přístrojů zastupovaných a dodávaných značek.

Jsme autorizovaný servis pro značky Fluke (pro Česko a Slovensko) a Kyoritsu (pro Evropu)

Dále opravujeme s napojením na výrobce značky:

Fluke Calibration, Fluke Biomedical, Chavin Arnoux, Teledyne LeCroy, Elspec, GWinstek, Schleich, Toellner, Finero, Metrix, BEHA - Amprobe.

 

Proč využít našich služeb?

  • Naše společnost provádí opravy a servis měřicích přístrojů již od roku 1993.
  • Opravujeme, jak přístroje výrobců, které naše společnost zastupuje.
  • Kvalita námi poskytovaných oprav je garantována certifikátem jakosti ISO 9001:2015.
  • Naše servisní laboratoř dosahuje vysokého procenta úspěšnosti oprav.
  • Na základě našich zkušeností a sortimentu dodávaných přístrojů jsme schopni doporučit i nové měřicí přístroje vhodné pro vaši potřebu.

Důležitým argumentem, proč si vybrat naší společnost,

je vysoká úspěšnost opravených měřících přístrojů a doslova tisíce spokojených zákazníků.

Servisní technici prochází pravidelným školením na novou měřící techniku.

Díky přímému zastupování výrobců měřících přístrojů má náš servis přístup i k speciálním součástkám i vazbu na servisy zastupovaných výrobců. 

 

Kalibrační středisko

Velkou výhodou pro zákazníka servisu je i to, že naše společnost provozuje akreditovanou kalibrační laboratoř Blue Panther Calibration, pod číslem 2332 u ČIA.

To znamená, že pokud zákazník požaduje po opravě provést kalibraci, je to pro zákazníka snadné a časově i finančně výhodné.

Na druhou stranu, pokud je při kalibraci zjištěno, že měřící přístroj je mimo toleranci nebo porouchaný, může být se souhlasem zákazníka také opraven. 

 

Co když se oprava nepovede?

I přes vysoké procento úspěšnosti oprav, mohou nastat případy, kdy je měřící přístroj neopravitelný, 

například díky jeho stáří, či neexistenci náhradních dílů.

V takových případech, jsme schopni navrhnout nový měřící přístroj za speciální cenu, splňující požadavky zákazníka, jelikož zastupujeme významné výrobce měřící techniky z celého světa.

U P O Z O R N Ě N Í

Od 1.9.2022 přechází servis měřící techniky na systém RMA.

Jak to probíhá?

 

1. Předání přístroje do servisu.

Přístroje jsou přijímány do servisu pouze s dokumentem RMA.

Dokument RMA vám bude zaslán e-mailem na základě vyplněného formuláře ( níže ) "Dotaz na další podrobnosti" s Poznámkou - Zaslání RMA.

S tímto vyplněným a schváleným dokumentem, pak je možné přístroj zaslat poštou nebo osobně předat na adrese provozovny.

2. Zjištění závady a ověření předběžné ceny opravy. 

Pro zjištění závady je kalkulována předběžná cena opravy a připravena cenová nabídka, kterou musí zákazník odsouhlasit, aby začala oprava.

V případě složitých přístrojů se může stát, že po provedení plánované opravy se ukáže zřetelná závada a cena se navyší. V tomhle případě je o tom klient neprodleně informován a zaslána aktualizovaná cenová nabídka.

3. Dokončení opravy a předání zákazníkovi.

Zákazník je v tomto okamžiku informován o dokončení opravy a dohodneme se na předání přístroje, ať už osobně nebo přes vybraného dopravce.

Co u nás neopravíme?

V některých případech, je nutné přístroj odeslat na opravy přímo do servisu výrobce.

Jedná se zejména o případy, kdy zásah vyžaduje přímo výrobce (o čemž vás předem informujeme) nebo oprava není u nás možná z důvodu embarga technologie. 

To se týká v současné době především oprav termokamer Fluke a vybraných osciloskopů Teledyne LeCroy a kalibračních zařízení Fluke Calibration.

I v tomto případě vás o této skutečnosti ihned  informujeme.

 

Adresa servisního střediska je: 

 

 

 

 

 

Blue Panther s.r.o. - Servis

Mezi Vodami 27
143 00 Praha 4 - Modřany

Telefon: +420 241 434 356 klapka 16
E-mail: servis@blue-panther.cz

 

Na níže uvedeném formuláři zadajte data o vás a přístroji, který požadujete opravit

e-mailem vám bude zaslán dokument RMA na základě takto vyplněného formuláře

 "Dotaz na další podrobnosti". V poznámce formuláře uvěďte - Zaslání RMA.

Dotaz na další podrobnosti

Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné.

*Vaše údaje zpracováváme na základě oprávněného zájmu, dle našich zásad o ochraně osobních údajů.

Filtr dle výrobce