Autorizovaný servis pro značku Kyoritsu pro ČR a SR
V rámci zastoupení firmy Kyoritsu pro ČR a SR jsme smluvní servis této značky a provádíme záruční a pozáruční opravy měřicích přístrojů této firmy
Pokud máte zájem o opravu přístroje Kyoritsu, jste na správném místě.
Servis měřící techniky využívá systém RMA.
Jak to probíhá?
1. Pro zjištění ceny opravy je třeba nejprve přístroj předat do servisu.
Cenu opravy nelze sdělit dříve než přistroj projde identifikací závady.
2. Předání přístroje do servisu.
Přístroje jsou přijímány do servisu pouze s dokumentem RMA.
Dokument RMA vám bude zaslán e-mailem na základě vyplněného formuláře uvedeného níže
"Dotaz na další podrobnosti" s Poznámkou - Zaslání RMA.
Po získání námi schváleného a vámi potvrzeného dokumentu RMA je pak možné přístroj zaslat poštou nebo osobně předat na adrese provozovny.
3. Zjištění závady a ověření předběžné ceny opravy.
Pro zjištění závady je kalkulována předběžná cena opravy a připravena cenová nabídka,
kterou musí zákazník odsouhlasit. Dokud nebude vámi schvále cena opravy nebude oprava započata.
V případě složitých přístrojů se může stát, že po provedení předpokládané opravy se ukáže,
že je závada vrstvená a bude třeba pro plnou funkčnost ještě opravit další části přístroje.
Proto budete neptodleně znovu osloveni pro odsouhlasení nárůstu ceny opravy.
Bude vám zaslána aktualizovaná cenová nabídka.
Oprava bude pokračovat a dokončena až po vašem odsouhlasení nové ceny.
4. Dokončení opravy a předání zákazníkovi.
Zákazník je v tomto okamžiku informován o dokončení opravy a dohodneme se na předání přístroje, ať už osobně nebo přes vybraného dopravce.
Co u nás neopravíme?
V některých případech, je nutné přístroj odeslat na opravy přímo do servisu Výrobce.
Jedná se zejména o případy, kdy zásah vyžaduje přímo výrobce (o čemž vás předem informujeme)
nebo oprava není u nás možná z důvodu embarga technologie.
I v tomto případě vás o této skutečnosti ihned informujeme.
Níže uvedený formulář vyplňte následujícím způsobem:
Jméno
Příjmení
Telefon
Do poznámky povinně uveďte text "ZASLAT RMA"
Název firmy
Adresa
Sériové číslo
Popis závady
Typ přístroje - Model
Aktuální rok - například 2024
Dotaz na další podrobnosti
Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné.
*Vaše údaje zpracováváme na základě oprávněného zájmu, dle našich zásad o ochraně osobních údajů.